za|mie's FotoPage

By: Nur Iman Luqman

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]
Thursday, 20-Dec-2007 12:00 Email | Share | | Bookmark
maHligai kas|h...

 
 
 
View all 5 photos...


Thursday, 28-Dec-2006 02:40 Email | Share | | Bookmark
Kau Yg Ku Sayang...

Buah hati ku...
Inilah insan yg berjaya menambat hatiku... setelah kecewa ditinggalkan kekasih hati... Pertemuan kami hanya secara kebetulan dan mmg sudah ditakdirkan... Hari pertama aku mendaftar kat PSDC aku terpandanglah si mamat kat belakang aku nie... Skemanya mamat nie... hatiku berbicara... Aku nie alergik skit tgk org yg speaky nie... Maklumlah aku nie minat mamat yg speaky... Masa berbaris nak mendaftar nie, sempat lagi mata aku nie menatap wajah hensem dia.. boleh tahan gak... Dia tersipu2 malu jer... Mana taknya aku tenung muka dia mcm nak makan org jer... sebenarnya hati kau dah terpaut sayang....

Dua hari berlalu.. hari pertama klass pun bermula.. dihari lahir aku plak tue.. 4 sept. Masa kat dlm klass terkejut beruk aku, rupa2nya mamat yg aku jumpa masa daftar ari tue.. satu klass ngan aku. Tak sangka betul aku... mungkin dah jodoh agaknya.... Sessi perkenalkan diri... nama dia Nuzaihanbazli bin Md Talip.. sedap nama tue... hati ku berbisik.

Bermula dari situ, aku dah mula jatuh cinta ngan mamat nie... Hati pun dah mula merindu2.... Mungkin Allah dah tentukan, kami bercinta juga... macam mana kami bercinta, biarlah rahsia.. Biarlah kami dan ALLAH ajer yg tahu...

Apa yg aku nak katakan disini.. aku amat bertuah memiliki insan nie.. Tiada kata yg mampu kau ungkapkan untuk menyatakan perasaan aku nie.. aku harap dia mengerti... doakanlah agar dipermudahkan jodoh kami... hanya dirinya yg aku dambakan..

sayangilah diri ini.... Semoga jodoh kita sampai keakhir hayat....


Tuesday, 26-Dec-2006 03:21 Email | Share | | Bookmark
Mencintaimu...

Tunang member...
11:23
Mencintaimu
Seumur hidupku
Selamanya
Setia menanti
Walau di hati saja
Seluruh hidupku
Selamanya
Kau tetap milikku
Hanya satu yang tak mungkin kembali
Hanya satu yang tak pernah terjadi
Segalanya
Teramat bererti dihatiku
Selamanya

Mencintaimu
Seumur hidupku
Selamanya
Kau tetap milikku
Hanya satu yang tak mungkin kembali
Hanya satu yang tak pernah terjadi
Segalanya
Teramat bererti dihatiku
Selamanya




Friday, 22-Dec-2006 02:45 Email | Share | | Bookmark
Jumaat yang bermakna...

nature...
Jumaat yang bermakna buatku.... bangun pagi dgn penuh kesyukuran kehadrat ilahi... krn dipanjangkan umur ku... aku masih lagi bernafas untuk meneruskan kehidupanku sebagai hambanya yang lemah.... Menyedut setiap ruang udara yg menyegarkan ini....
Orang kata hari yg paling baik sekali adalah hari Jumaat... Semoga aku memperolehi keberkatan dari hari jumaat ini.... Iringilah setiap langkah ku dgn penuh keberkatan....
Berkatilah kehidupan ku untuk hari ini dah seterusnya.... Restuilah hubungan ku... satukanlah kami dibawah lindungan rahmat dan kasih-sayangMu... Sesungguhnya Kau lebih mengerti apa yg telah tersurat dan tersirat dlm kehidupanku.... Amin.....


Thursday, 21-Dec-2006 02:59 Email | Share | | Bookmark
Anniversary...

Mahligai Kasih
Hari nie genap usia perhubungan kami 3 bulan... walaupun baru, cam dah lame jer... Hubungan yg terbina ini harap berkekalan hingga ke akhir hayat... Tak sanggup diri ini kehilangan insan yg bernama Nuzaihanbazli nie... insan yg berjaya merubah hidup ku kepada hidup yg lebih bermakna.. Tq sayang... Cintailah diri ini selagi jantung ku masih berdegup.... Semoga Allah S.W.T memberkatinya... Tiada ungkapan yg mampu ku ucapkan.... Setiap langkahku hanya ada dirimu...
"Sebenarnya aku merasa
Sinar cahaya yang gemilang
Ketika kau beriku harapan
Dan sering aku harapkan
Cinta berlandas keimanan
Dan kasih suci kitakan diberkati"


[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net